Nedräkning pågår!

Ja, jag behöver väl inte ens berätta vad nedräkningen handlar om längre...
 
Två arbetsdagar kvar.
Idag var en bra dag på jobbet, en sån där dag när allt flyter precis som det ska. Effektiviteten och till och med arbetsglädjen var på topp.
Att jag hade sovmorgon och inte började förrän kl 10 var ju inte helt fel det heller.
Förutom att jag måste jobba till 19, inte lika roligt...
 
Lyckades till och med ta med mig effektiviteten hem och kan nu helt ärligt säga följande: Min lägenhet är färdigstädad!!
Det är så skönt och det är så fint!!
- Disken är diskad.
- Skräpet från återvinningshörnan är ute i containrarna.
- Smutstvätten ligger ingenstans förutom i tvättkorgen.
- Kattlådorna är rensade.
- Jag har dammsugit
- Jag har hittat bortglömda räkningar i bortglömda osorterade pappershögar.
- Jag har till och med sorterat i mina diverselådor som står inne på badrummet!!
 
Det enda som är kvar är två soppåsar som ska få följa med ut till soptunnan imorrn.
 
Helt sjukt, vet inte riktigt vad som hände.
Drog igång direkt jag kom hem ifrån jobbet och slutade inte förrän halv tio, då jag insåg att jag inte ätit sedan lunch och var så hungrig att jag mådde illa.
Lite tomat- och mozzarellakorv från Hemgården och lite makaroner till det så var magen mätt och glad sedan.
 
Nu blir det en sväng genom duschen och sedan ska jag sooooova.
Imorgon blir det ytterligare en 10-19-dag på jobbet, ytterligare en dag med tandläkaren.
Nackdelen med imorgon är att jag kommer missa Färjestad-Linköping som börjar kl 19.
För mig blir det ingen match förrän jag kommit hem från Egypten.
Fyra matcher kommer jag missa under tiden jag är där.
Hoppas verkligen att hotellet har gratis WiFi så att jag iallafall kan hålla koll på resultaten!!
 
Godnatt!
               Morgan hälsar!                        


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0