Saker som gör en glad.

Fyllde år igår. Hade inga större planer mer än att ha en trevlig tisdag, och trevlig blev den!
 
När jag kom till jobbet möttes jag av ett litet paket där det stod "Grattis på 25-årsdagen" plus en liten söt blomma och en bit chokladtårta!
Tårta till frukost är inte helt fel! Kanske inte nyttigt, men riktigt riktigt gott!
Paketet innehöll en grytlapp och en disktrasa med Färjestadmotiv - perfekt!
 
Arbetade av dagen, en väldigt lugn och avslappnad dag, och fixade lite inför Kattens Dag när vi ska ha någon slags Öppet Hus-liknande grej på jobbet.
 
Efter jobbet åkte jag hem till Elina och Sebastian och blev bjuden på middag och fick fler presenter!
En t-shirt med She-Hulk på, en mugg med Hulken och biobiljetter för att se Breaking Dawn om ett par veckor!
Även det perfekta presenter!
Sen tittade vi på hockey och då fick jag till slut en seger i present av Färjestad också!!
 
Och så fick jag femtiotalet grattishälsningar på Facebook också, inte fel det heller!! :)
 
Allt som allt en avslappnad och trevlig födelsedag!
Och nu är jag 25 år, halvvägs till medelålders, känner mig lite gammal ibland, men jag kommer ju iallafall in på alla krogar numera. :)
 
Till helgen ska vi fira min födelsedag lite extra med utgång nånstans.
Dricka lite, kanske dansa lite, och ha lika trevligt som vi brukar!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0