Söndag

Sitter och väntar på att tiden ska gå, om en liten stund ska jag hoppa upp på cykeln och bege mig till Löfbergs Lila Arena för match mot AIK.
Hoppas på en fin insats idag, de två senaste matcherna har gjort mig pessimistisk.
Även om jag och Elina hade roligt åt misären i fredags när vi satt i soffan och var lasagnemätta.

Igår fick jag ett impulsryck och åkte och tränade. Egentligen skulle jag bara ut och köpa stjälkselleri, men eftersom det regnade så mycket ville jag ha mer att göra om jag ändå skulle ut, så träningsväskan fick åka med. (Min logik är fantastisk ibland)

Dock ledde ju mitt impulsryck till att mobilen blev kvar hemma...
Vilket i sin tur ledde till att jag hade missade telefonsamtal, flertalet sms, meddelande på både facebook och twitter från min oroliga bästis som trodde jag försvunnit från jordens yta.
Förr i tiden kunde det gå en hel helg utan att jag hade kontakt med folk...

Nåja, fick tag i stjälksellerin iallafall, och fick ännu ett impulsryck och promenerade hem.
Det regnade inte när jag började gå. Det började regna när jag knappt kommit halvvägs. Mycket.
Kom hem till slut; blöta skor, blöta jeans, blöt träningsväska.
Den duschen kanske inte var så skön, men duschen som fick värma mig senare var fantastisk.

Åh, nu är jag så kaffesugen att jag inte kan sitta hemma längre.
Mjölken är slut men kaffebehovet är stort, så det får nog bli en sväng via Wayne's innan ishallen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0