Imorgon är det dags!

Slapparlördag? Nej inte direkt.
Idag har jag gjort allt som jag skjutit på hela veckan.
Städat, diskat och vattnat blommor.
Städat kattlådor och fyllt på ny sand.
Gått runt i lägenheten och letat upp saker som en valp kan tänkas hitta och tugga på och flyttat det till säkrare ställen.
Trätt på nya sofföverdraget på soffan, särskilt snyggt blev det inte, men kanske något mer lättstädat...
 
Kollat upp framtida kurslitteratur för studierna och till och med beställt några böcker. Kommer bli fattig bara av alla jäkla böcker som behövs.
Men jag är inte särskilt förvånad. Har väl omkring 15 böcker i hyllan som jag använde till djursjukskötarprogrammet. Tyvärr är det väl inte många, det vill säga typ ingen, som går att använda nu...
 
Imorgon klockan 10 kommer jag åka och hälsa på min valp för sista gången, några timmar senare kommer han få följa med mig hem.
Katterna har fått en Feliwayadapter inkopplad i väggen. Kanske kan det hjälpa övergången något. Om inte annat så hjälper det matte att tro det.
Just nu är dom avslappnade iallafall. O'Malley ligger bredvid mig i soffan och Morgan ligger bakom mig uppe på ryggstödet.
 
Det enda som återstår idag är att byta sängkläder och ta en dusch.
Kanske lika bra att göra det direkt, imorgon ska jag vara en pigg Jessica!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0