Drömmarnas värld...

Shit, ibland kan man ju undra hur hjärnan är funtad egentligen.
I mina drömmars värld där är det ren och skär science fiction och fantasy. Iofs tycker jag att sånt är kul, så why not. Man blir bara jäkligt förvirrad när man vaknar.
 
Nattens dröm.
Kommer inte ihåg hur den började och kommer inte ihåg hur den slutade, jag vet bara att det var jag och Märit och våra hundar som var med i den, och vi flydde ifrån nånting.
Medan Bodil (Märits ena hund) stod och skällde på det vi flydde från sprang jag och Märit iväg och flög sedan iväg på våra hundar.
Hovawarts kan flyga. Det är ni medvetna om va? Och dom har inga problem med att samtidigt bära en fullvuxen människa på ryggen.
Elliott och Ellen hade dessutom hunnit bli vuxna, så ingen behöver vara orolig för att vi flyger på en valp.
När vi var säkra uppe i luften vände Bodil, kutade iväg som bara hon kan och steg till väders hon också.
 
Sen vet jag inte hur det slutade.
Jag vaknade av att Elliott kräktes ut lite skum på golvet. Måste ha varit jobbigt med en sån däringa flygtur mitt i natten.
 


Kommentarer
Märit

Va spännande!

2014-01-01 @ 18:37:59
URL: http://www.sunnanhof.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0