En skojig helg

Denna helgen har jag:
 
- träffat Jenny och Martin igen, två av mina bästaste tandkollegor.
- varit på invigning av Ulvsby Smådjurskliniks nya lokaler.
- träffat gamla och blivande kollegor.
- gått skogspromenad med Märit och tre Hovawartar.
- gått skogspromenad med Jenny och tre Bearded Collies + en Wachtel.
- fått en lätt överdos av frisk skogsluft till följd av de två tidigare punkterna...
- varit på invigningsfest.
- blivit ignorerad av mina nuvarande chefer som var på samma fest. (Gulligt...)
- buggat flera gånger med min blivande chef. (Han är fantastisk!)
- buggsnurrat in i ett bord...
- insett hur jävla mycket bättre mitt liv kommer bli snart. (hoppar jämfota!)
- dansat och kalasat till klockan blev tre på natten.
- sovit i husvagn.
- ätit cheese twisters och coca cola till frukost.
- åkt till landet med Elina och Sebastian.
- solat lite.
- busat med tre söta blandrashundar.
- åkt motorbåt.
- fiskat och fått den största gädda jag någonsin fångat!
- försökt starta båtmotor.
- rott båt...
- ätit grillat (inte gädda dock, den var kanske inte riktigt så stor som tidigare antytts...)
- återvänt till staden.
- druckit kaffe.
- tittat på The Host. (Boken bör läsas före filmen ses, men filmen är helt klart sevärd!!)
 
Slutsats.
Har spenderat en riktigt trevlig helg med riktigt trevliga människor.
Kommer ha träningsvärk i armar och axlar imorrn och träningsvärken från Vårruset har inte riktigt släppt ännu...
Kommer få en underbar chef snart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0