Köpt sele!

Nu har jag varit ute till djuraffären och köpt en sele, men inte vilken sele som helst!
En säkerhetssele till bilen!
Det är som en vanlig sele till katter/små hundar och "kopplet" har ett spänne som ser ut som spännet på bilbältet, så man sätter ner det spännet där man normalt sätter fast bilbältet och så sitter katten också i bälte!! =D

Jag tror det kommer bli jättebra! Morgan tycker ju inte alls om att sitta i buren, så nu blir det nog mycket lugnare både för honom och mig!! =)

99:- är ett väldigt bra pris tycker jag =))

Nu är det "snart" lektion... klockan 13. Undrar vad jag ska hitta på innan dess...
Proviantera till julbordet på onsdag kanske?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0