rubriktorka

Massor med folk har hyrt dressiner idag.... Nästan så att man blir helstressad, men det ärju kul att det kommer lite folk iallafall.. =))
Skönt med lite högsäsong äntligen så att företaget får in lite pengar..
Och nu är rälsbussarna framkörda... Går om drygt en timme... Ska du med??

Häromdagen kollade jag på John Tucker Must Die. haha, den var skoj...
Lite annorlunda än dom andra highschoolfilmerna jag brukar kolla på...

Sån är jag... Tecknat och Highschoolkärlek... Det är det bästa som finns!!
Varför kan inte mitt liv vara lika enkelt?
Att man går i samma klass som en kille och blir jättebra kompisar med en gång, kan snacka om allt och sen blir ett par... Gud så skönt det vore...
Men... Highschoolkärlek finns nog nästan bara i filmer...
För hur stor är chansen att skolan populäraste kille blir kär i skolans smartaste (nördigaste) tjej?
Typ 0,18% eller nått skulle jag tro...

Mitt liv kan vara mycket mer komplicerat än vad jag utger det för att vara... Iallafall i vissa situationer.
Det värsta är att dom situationerna oftast är helt utanför min kontroll, det är inte jag som styr skeppet och ibland känns det som om skeppet går rakt in i ett isberg eller nått...

BUSTED - All the way That's one part of my life that I can't control... =(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0