The Cat!!

Måste bara lägga in lite bilder på min kisse. Att han är 7 år märks inte när han är på lekhumör!
Då far han runt som vilken kattunge som helst och kraschar in i väggen och glider under sängen och allt möjligt.
Haha, han är för skönt.
Dessutom har han världens underbaraste ögon!! <3

.

Men måste du ta kort på mej hela tiden? Jag vet att jag är söt!!
image112

Dessutom märks det att vi har kommit till mitten av november!!
Ca klockan halv fyra häromdagen såg det ut såhär utan för mitt fönster, riktigt vackert med höstfärgerna och solen som lyser på träden...
men en halvtimma senare var det totalt beckmörkt!!
Hur tusan ska man kunna orka gå upp på morgonen när det är kolmörkt och kallt!??! Huga!!

image113
Dessutom har första snön kommit! Inte så mycket, men det är ju snö iallafall och den ligger kvar!! Funderar på om jag måste skaffa dubbdäck till cykeln... Någon som vet vad det kostar???
image114

Carpe diem!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0