Tisdag.

Har precis varit ute och tvättat bilen.
Det var välbehövligt!!
På en skala från 1 till 10 var den nog nästan uppe på en åtta.... nu är den iallafall nere på en trea eller nått... Sett från utsidan iallafall... =)
Skulle behöva några gånger mer med avfettning och lackförbättring och rostskydd och lite av varje... men det tycker jag mig inte ha tid för...
Ingen som har lust att komma och fixa min bil??

Snart ska jag åka tillbaka till Karlstad igen. Vet inte riktigt när, men jag måste iallafall vara uppe till nio för då börjar HOUSE <3. Så innan halv åtta blir det avfärd...

Nu börjar jag bli lite småhungrig igen, så det får nog bli en kopp kaffe och lite turkisk yoghurt med nått gott i...

Helt beroende av turkisk yoghurt nästan! Det är hur gott som helst!!
Speciellt med lite kokos och frysta hallon i!! =))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0