Dövarmt.

Knappt så att det går att jobba...
Just nu: 31 grader i skuggan!

Lite småkvalmigt är det också. Fast jag vet inte om det beror på värmen eller att det eventuellt ska bli åska..
Lite åska och regn skulle dock sitta lite fint. Fast inatt. Inte nu eller ikväll.

Har jobbat hela helgen. Lika varmt då, men i lördags blåste det iallafall lite.
Sitter med tvärdrag i byggnaden men det blåser inte iallafall...
Funderar på att gå ut och sätta mej nånstans. Det är iallafal lite friskare luft än inomhus...

Imorrn ska jag och pappa åka ner till Trollhättan.
Morgan ska vaccineras och Bullen ska få höfterna röntgade. Han är lite för stel och jamig när jag klämmer på han för att jag ska tycka att det är OK.
Sen ska vi in till lägenheten i Trollis och hämta dom sista grejerna. Datorn också sånt som man inte kan vara utan. =)

Nu ska jag fylla på min vattenflaska för tredje gången idag med kallt vatten och sätta mej ute i skuggan och den lillalilla brisen...

Trevlig eftermiddag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0