Grilla!!

Är i princip bara hemma och vänder...
Har kommit hem från innebandyn för ca en timme sedan och nu ska jag snart iväg till affären och köpa något kött.
Dom brukar ju ha färdigmarierade grejer, så det är något sånt jag är ute efter...

Ska nämligen iväg och grilla om en timme cirka!! Årets första grillning, med riktig grill, kol och lekar utomhus.
Det kommer säkert bli kallt men jag får ta på mej den långa jacka och vantar och sånt så ska det nog gå bra.

Imorgon eftermiddag kommer mamma och pappa ner och hjälper mej flytta. Det ska bli skönt...
Ska packa ner det sista under förmiddagen imorrn, inte så mycket kvar...

På måndag är det Karlstads Hästsjukhus som gäller!!! =)))


Kommentarer
linda

Vad kul med tentan!!!
Tror ni var först med utegrillning i år..*L*
mEN visst smakar det gott, älskar grillat!

Jag har lagt in dina steg!

2008-03-06 @ 15:29:25
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
emmely

Vad gott med grillat ! Hoppas köttet blir gott ! Ha en bra ute eftermiddag!!

2008-03-06 @ 18:40:41
URL: http://graje.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0