En vecka kvar.

Det känns helt sjukt... Det är bara en vecka kvar av praktiken. Sen ska jag ner till Skara en vecka och sen ska jag jobba 7 veckor i Trollhättan.
Helkonstigt.

Det har varit så himla kul här i Karlstad och det känns lite trist att lämna stället.
Lägenheten kan jag gärna klara mej utan, men jobbarkompisarna! Dom är verkligen härliga!
Igårkväll var vi speciellt inbjudna till invigningen av smådjursjukhuset så jag var där och minglade, och efteråt var det mat på travrestaurangen som gällde.
Så där åt vi buffe och drack lite vin och vatten. =)

Sen blev det dans och folket droppade av en efter en så vi (Jag, Linnea, Olof) åkte ner till stan istället och gick in på Harrys. Första gången på Harrys för mig, hihi.
Dansade lite på dansgolvet, men det var trångt, väldigt varmt och ganska kass musik så vi gick ut och luftade oss istället...
Kul! Stannade där tills två ungefär då vi gick hem. Jag funderade länge på om jag skulle gå direkt hem, eller om jag skulle gå till kliniken och hämta bilen istället.
Efter lite övervägande så insåg jag att det tog lika lång tid att gå hem som det skulle göra att gå och hämta bilen, så jag hämtade bilen. Slapp jag ju dessutom cykla till kliniken för att hämta bilen idag. =)

Har typ sovit bort hela dagen idag eftersom det blev så sent igår natt. Och så har jag kollat på Pussycat Dolls också. Kul att se även fast jag redan visste att Asia skulle vinna. =)

Nu ska jag diska och plocka lite och sen ska jag börja packa.
Har ju massor med köksgrejer och kläder som jag inte lär behöva sista veckan så det är skönt att få det nerpackat.

Nu har jag fått en kattsvans över tangentbordet så nu blev det lite väl krångligt att skriva...

Hörs kanske senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0