Trött trött trött.

Har varit supertrött hela dagen nästan.

Vid tolv lyckades jag till slut masa mig iväg till skolan. Promenerade dessutom för att se hur lång tid det tog. 12 minuter! Hur lång tid som helst!!
Satt uppe på biblioteket och försökte sammanställa enkäten som jag skickat ut för mitt examensarbete. Blev rätt bra tillslut. Handlar ju om kastrering och tidig kastrering, så nu vet jag lite hur veterinärerna tänker iallafall...

Sen vid fyra var det luciaträning igen, men vad dåligt det gick.
För det första var min röst konstig, det kändes som jag sjöng fel hela tiden nästan, dessutom hade jag inte någon direkt kraft...
För det andra så stod jag bredvid en, som jag tyckte sjöng typ två toner för långt jämfört med mej och alla andra, och jag måste ha nån som sjunger jätterrätt bredvid mej annars blir jag så sjukt osäker på om jag sjunger rätt eller inte...
Jaja. Jag får sjunga lite på dom här hemma så får jag in känslan. =)

Sen gick jag förbi apoteket och köpte hirudoidsalva (till mina bandyblåmärken) och bucacat, som tydligen ska vara bra för kissens tänder. Testade den nyss och han tyckte det var mumsigt!! =)

Så gick jag förbi ica också för att få lite extra promenad och köpte ost och pepparkakor. Tyvärr var det den äckliga sortens pepparkakor. Ska nog bara köpa Annas pepparkakor från nu...

Sen gick jag hem, tog väl typ 20 minuter eller nått... Upptäckte att mina stövlar (högklackade) är nått fruktansvärt snedslitna. Det var riktigt jobbigt. Gick med fötterna lutandes utåt och efter ett tag började det kännas i lårens utsidor också. Får nog byta till platta skor om jag ska gå så här mycket...

Så nu sitter jag hemma. Har ätit middag (iofs för jättelängesen) och kollat på tv.
Det ringde något nollåttanummer och jag svarade och det visade sig vara nån hälsogrejerförsäljare. Han pratade och pratade om olika grejer, typ Omega3 och blåbär och sånt, så jag gav mej och köpte två grejer. Ska "bara" kosta 98:- och sen kan jag säga upp det om jag vill.
Vem vet?! Det kanske funkar jättebra. Fiskolja och antioxidanter och sån skit... hehe =)

Morgan ligger i soffan och sover och det känns som jag ska göra samma sak. Fast i sängen istället!
Imorrn ska vi ha en föreläsning i Sorg och Sorgearbete med en präst som föreläste för oss i våras och kommer tillbaka nu för en "uppföljningsföreläsning" nu när vi varit ute på praktik och stött på lite avlivningar och lessna djurägare.

Godnatt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0