Och packningen fortsätter.

Nu är ALLA köksgrejer nerpackade. Förutom mina bestick och en mugg. Så att jag har något att äta med och dricka ur.
Kylen är nästan tom, men frysen innehåller några frysmatar så jag har nått att leva på dom närmsta dagarna. =)
Sovrummet börjar bli fullt... Nu ekar det inte därinne längre. Hehe.

Känns lite konstigt att det är sista veckan på praktiken!
Är ju på receptionen nu och trivs rätt bra. Förvånad över hur fort man kommer in i dom rutinerna.
Jobbar från klockan tolv varje dag denna veckan. Jättesköna arbetstider!
Kan sova lite extra länge med ändå hinna få en del packning gjort på förmiddagen. Och när man kommer hem på kvällen så har man inte så många måsten för dom har man redan gjort på morgonen =))

Nu ska jag fortsätta packa, kolla lite på House, driva runt på nätet en stund och sen: SOVA!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0