Back in Skara.

För två och en halv dags skola, sen är det hemfärd igen! (gissa om det känns onödigt!)

Kom ner vid tretiden idag och har inte gjort så mycket än så länge.
Har suttit i lägenheten, kollat på tv och pluggat lite.
Imorgon har vi tenta. Suck.
Stundvis känns det som jag har koll på nästan allt.
Stundvis känns det som jag inte kan ett skit.

Men jag hoppas det går bra ändå.
Dessutom har jag lite sistaminutenpluggtid imorrn förmiddag också, hehe. Tentan börjar inte förrän halv ett.

På fredag blir det hemåkning igen och examensarbete i sju dagar. Kommer ha sjukt mycket att göra!!
Sen är det tillbaka till Skara igen och upp till Vemdalen på skidresa några dagar!
Sen tillbaka till skolan igen veckan efter.

Känns lite flängigt just nu...
Nu ska jag iallafall gå och borsta tänderna, slänga ut linserna och soooova!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0