Livet löser sig!

Först blev jag nervös, men nu har min hjärna börjat ta in informationen. Jag har tre, TRE (!!!) arbetsintervjuer inom den närmaste månaden!
Är jag nöjd eller är jag nöjd? Nu måste jag bara bestämma mig för vilken stad jag helst vill bo i...

Idag är det äntligen helg och jag sov hur länge som helst!! Sköööönt.
Ikväll ska vi upp till Eketegen och lyssna på sång och musik och grilla lite korv. Det blir nog trevligt. Hoppas bara att det inte regnar allt för mycket... Alldeles nyss var det åskväder här. Ganska mysigt, men ack så tråkigt med tråkigt väder. Jag vill ju ligga ute på altanen och sola när jag har ledigt!!

Men istället ska jag nog gå och ta en lång varm dusch, och sen fortsätta läsa Breaking Dawn. *längtar*


Kommentarer
Marica

Ooh, grattis till alla arbetsintervjuer! Skönt! Hoppas du får det du helst vill ha! =) Läser också Breaking Dawn nu... plågsamt att det snart är slut på serien. Ghaaa!

2009-07-25 @ 12:59:11
URL: http://www.renbebis.blogspot.com
Alexandra

Åh Grattis! Vart är dessa intervjuer nånstans`?

Tror att alla djur har olika blodgrupper. Läste att hundar har typ 16 eller 17 eller nåt? :S Hm... Kommer inte ihåg.

Du som gillar djur (Vem gör inte det?) - läs mitt nya blogginlägg... Blir så jääävla arg på dessa idioter till människor.

Kram

2009-07-28 @ 21:57:47
URL: http://triquetra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0