Mirakulöst tillfrisknande på hundsättet.

Idag är jag frisk! Fortfarande lite hängig, men tusen gånger bättre jämfört med igår!
Hur blev jag frisk? Jag behandlade mig själv som man behandlar hundar.

Hundar med diarré och kräkningar ska första dygnet behandlas med svält och fri tillgång till vatten.
Människor tänker: Men jag måste ju äta något, jag kan ju inte gå en hel dag utan att äta, det är ju inte nyttigt. Och så äter vi och får ännu mer kräkningar och diarré bara för det.

Så igår fick jag svälta. Och dricka vatten och bakis-tabletter. Två panodil och sömn.
Vaknade imorse (nästan) pigg som en vadmannuärpiggsom, justde mört.
Mera vatten idag. Försiktigt knaprande på en Snickers. Nu ska jag försöka mej på lite blomkålsmos och korv så får vi hoppas att det funkar.

Mag-tarmseminariet gick jättebra. Massor med intressanta sjukdomar, som ju passa väl in på mitt tillstånd.. :) Vilken tajming va?

Ikväll är det fredagskväll. Blir till att zappa mellan Lets Dance och Så ska det låta.
Lite film kanske. Och mer sova! Imorrn ska jag sova hur länge som helst.
Sen är det dags att plugga hundens och kattens näringslära. Hittade en jättebra (tror jag) bok på bibblan.

Mat!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0