Hemma!

Nu är jag hemma på långledigt IGEN!
Idag är det ju kristi himmelfärd och imorrn är det klämdag!
Igår fyllde mamma år, så då hade vi ett litet kalas med tjejerna på hennes sida av släkten. Kaffe smörgås och kakor. Gud vad mätt jag blev!
Och på måndag när vi skulle haft eftermiddagsföreläsning är vi lediga. För föreläsningen var inställd "på grund av sjukdom" som vanligt.
Varför kan inte folk se till att hålla sig friska så här på sluttampen? När ska vi få igen den föreläsningen liksom, när vi slutar om en vecka och schemat är fullt...?

Jappjapp. Nu ska jag sätta mig ner och skriva ett personligt brev och fila på cv:t och söka lite jobb här och där!
Får se vart jag hamnar till hösten!
Göteborg?
Karlstad?
Arbetslös och hemmaboende?


Wish me luck!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0