Kaffe!

Jösses vad gott det var!
Gjorde kaffe i perkulatorn <3 nyss. Upptäckte att mjölken var slut så det fick bli svart kaffe.
Men det var ju gott! Mycket godare än kaffe med hälften mjölk egentligen!
Nu kände jag kaffesmaken rulla runt i munnen.
Tyvärr verkar koffein inte ha någon större effekt på mig, jag är fortfarande lika trött.
Dessutom nös jag typ tio gånger i morse, och det kliar fortfarande i näsan.
Igår fick jag reda på att två av arbetskompisarna ligger hemma i 40 graders feber. Två arbetskompisar som jag jobbade ihop med hela torsdagen.
Gissa om jag kommer bli sjuk bara.
Hoppas nästan att det är grisflunsan isåfall, för då slipper jag ta den där hemska hemska sprutan... :S

Förresten, angående tvättstugeinlägget igår kväll. Jag har faktiskt hittat en, E N, fördel.
Det luktar helt underbart av nytvättat tvätt i badrummet! :)

(Tyvärr väger inte en fördel upp dom tidigare nämnda nackdelarna)

/J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0