Hockey hockey...

Sitter och lyssnar på hockey i webradion. Sändningen SUGER. Det laggar så att man knappt fattar vad som händer i matchen.
Lite väl mycket rysare för att vara i min smak dom här sista minutrarna.
Två spelare utvisade i slutminutrarna är väldigt väldigt onödigt.
Men vann det gjorde vi och det är dom 3 poängen som är de viktigaste!
På tisdag är det hemmamatch. Undrar om jag ska försöka pallra mig till LLA då och göra av med lite röst på ståplats. Vore lite skoj!

Å andra sidan har jag jäkligt mycket kvar att fixa i lägenheten, så egentligen hinner jag nog inte...

Nu ska jag försöka hitta på nått annat att göra... Leta upp saker att ta med till Karlstad imorrn kanske? Hittar säkert nån skit nånstans som jag kanske egentligen inte behöver... :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0