Regn regn regn...

precis hela dagen känns det som. Världens tristaste väder. Påminner mig om sommarn, men nu har jag skor som läcker in mindre iallafall.
En sak som inte är jättesmart är att cykla hem från Bergvik i regn, då blir man blöt.
Men jag fick mej iallafall en sil, popcorn och lite läsk (fredagsmys) och ett par nya byxor från H&M! :)

Glömde bort vad jag egentligen hade tänkt skriva, så jag skriver detta istället:
Nu ska jag gå och värma mig lite pyttipanna från igår och sen sätta mej och kolla på tv litegrann innan jag börjar med att plocka in resten av kläderna i klädkammaren.
Tänkte lyssna på HV71-Färjestad på webradion, men ljudkvalitén är kass och Färjestad ligger under med 4-0, så jag har ingen större lust att lyssna på denna matchen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0