Billingsfors.

Hemma i byn, sitter vid matbordet med mamma, pappa och brorsan samt tre tokiga kissar. (Varav två som hatar varandra och en som är starkt misstänksam mot en av tidigare nämnda.) o.O

Har precis varit nere på Ön, lyssnat på vårkören, musikkåren och pappas vårtal och kollat på tjusiga fyrverkerier till ett värde av x antal tusen... eller x antal tiotusen kanske...

Denna helgen är jag hemhemma, har inte kommit på vad jag ska göra än, mer än att jag ska göra mitt tandarbete, iallafall komma en bra bit på väg...
Faktumet att det ska vara färdigskrivet och inlämnat (och dessutom plagiatkontrollerat) den 28 maj känns inte direkt hoppfullt. Suck...

Happy happy: Sjöng precis Ja må han leva för brorsan, det var iofs en vecka sen han fyllde år, men idag fick han presenter ifrån mig :) Ett skärp och ett presentkort på Mitticity... *fantasi fantasi* haha.

Dessutom: idag har jag överskottsenergi så jag vet inte var jag ska ta vägen nästan. På väg ner till Ön hoppade jag och skuttade jag och hade nog kunnat springa ett par kilometer på rent adrenalin, men det blev aldrig av.
Dessutom så har jag en sån fruktansvärd hockeyabstinens så jag tror jag dör snart! VARFÖR måste det vara så himla många månader kvar tills säsongsstart?????

Nu blir det varmkorv med bröd ifrån IKEA och vin!!
Imorgon måste jag nog nästan ut och springa...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0