Julklapparna.

Fick många bra och nödvändiga julklappar i år, så dom är faktiskt värda en liten presentation.
Och en bild till och med!



* En förvaringsburk för kattmat. (Har faktiskt tittat efter en rätt länge, men inte orkat lägga pengar på det)
* Presentförpackning badgrejer: Body Butter, Duschkräm, Badsalt och Peelingkräm, alltihop med Olivolja i.
* Röda "torgvantar" med fluff vid handlederna. Jättesöta!
* Välgörenhetsbok med noveller. Ska bli intressant att läsa.
* En jättebamsing till kokbok! Lite ny inspiration till mina matlådor kanske?
* Almanacka för 2011, så att jag kan planera in alla hockeymatcher och bortaresor och annat skojigt.
* Även hyllan som allting står i är en av julklapparna. Expedit ifrån IKEA. Som matchar mitt skrivbord Micke som står bredvid. :)

Dessutom
300:- från moster
En ny sladd till min externa hårddisk, eftersom den gamla har gått sönder.
Och en röd julduk till mitt "matsalsbord".
En julost

Har för mig att jag fått något mer också, men det har jag glömt bort. Ibland kan man fundera på vart tusan minnet har tagit vägen...
Ljusstakarna som står ovanpå hyllan har jag köpt till mig själv, även dom är från IKEA.
(Ingen som misstänker att jag är lite halvkär i IKEA eller?)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0