Alla Hjärtans Dag

I love you, Ich liebe dich, Te quiero, Je t'aime, Jag älskar dig.

Årets alla hjärtans dag spenderades till en början ihop med hela familjen, och sedan ihop med mamma.
I förmiddags tog vi bilen och åkte till Karlstad lite tidigare än vanligt.
Så spenderade vi ett par timmar på mitticity och gick runt i klädaffärer och så.
Sen fikade vi på Café Royal och åkte sen vidare till IKEA.

På IKEA köpte jag massor med grejer. Lite dyrt blev det, men jag behövde iallafall det mesta. Ett par mattor, en Billyhylla modell låg med dörrar som ska in i sovrummet och lite småplock.
Och så investerade jag i en ny orkidé och två andra blommor.
Får väl se hur länge dom överlever... jag brukar ju vara expert på att ha ihjäl blommor...
Men orkideérna brukar iallafall överleva, även om dom inte blommar...

Nu ska jag fylla i vatten i min nya skurhink och torka golv lite här och där så att jag kan lägga in min nya mysiga vita luddiga matta i sovrummet... :)
Sen ska jag byta till gröna gardiner i sovrummet också, blir nog mysigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0