God Morgon!

Eller vänta nu, jag har ju inte ens gått och lagt mig än... Måste nog säga godnatt innan jag kan säga godmorgon kanske...

Imorgon är troligtvis en ganska så fullspäckad dag, har inte riktigt planerat den än, men jag ska nog kunna fylla ut timmarna på nått vis...
Tre saker är iallafall planerade.
* Träna
* Kolla på hockey på Pitchers
* Bestämma ämne på mitt tandkursarbete.

Hockeyn är iallafall schemalagd, och träningen får jag försöka hinna med nån gång på förmiddagen... Det sista får jag tänka på lite inemellan allting...
Kanske borde ta med mig en tandbok och lägga framför mig på löpbandet... hehehe... det skulle allt se ut det...

Nåja. Hade ju egentligen tänkt uppdatera bloggen lite ordentligt, men det får jag ta och göra imorgon istället... eller kanske på söndag...
Vinner vi matchen imorrn så lär det ju iallafall komma en uppdatering om det! :D

God Natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0