Grattis Jessica!

Grattis till den största bedriften du lyckats med på flera sekel!

Jag ska INTE sitta här just nu. Jag ska vara åtskilliga mil ifrån min egen dator just nu!!
Men nog fan sitter jag här ändå?
Varför?
Den där #%&¤# telefonen väckte mig inte när den skulle!!
Istället vaknade jag, och funderade på hur jag kunde vara så utvilad, och varför det var så ljust ute, och upptäckte att klockan var 10.40.
Fyrtio minuter efter att bussen lämnat stationen. Inte ens nån vits att springa upp ur sängen och cykla in till stan det fortaste jag nånsin gjort, för bussen kommer inte stå där och vänta på mig iallafall.

FAN!!
Jag blir så galen på mig själv!

Vad ska jag göra med den här lördagen nu då?
Det enda jag förtjänar att göra är att sitta i soffan resten av dagen och tjura/gråta.

Enda fördelen är väl att enligt lagen om allts jävlighet så kommer jag ju missa Färjestads bästa match för säsongen. Men då spöar vi ju skiten ur Klubben utan Kultur iallafall... :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0