Snart!!!

Snart snart snart!
Bara en arbetsdag och en knappa 9 kilometer lång cykeltur, sen jäklar är det hockey igen!!
Åh jag hoppas och hoppas så jag håller på att bli galen snart!
Hur ska jag kunna sova egentligen?
Klockan 19.00 imorgon kväll kommer jag förhoppningsvis få se Färjestad gå vidare till semi!

En bild ifrån igår, jag vet inte vem som äger den, men med tanke på motivet kan vi ju låtsas att alla Färjestad-fans får publicera bilden så länge man inte har något negativt att säga om den. :)


En massa flaggor och en (eller möjligtvis flera) rökbengaler.
Säga vad man vill om bengaler, jag vet att jag sagt saker tidigare, men fy vad snyggt det är när man ser det så!
Den gröna röken bolmar fram och virlar och har sig när flaggorna viftar runt den!
Underbart!
Önskar bara att dom kunde göra bengaler med jordgubbsdoft och drog på ventilationen lite ordentligare i LLA... Hehe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0