Efter VårRuset!

Nu har jag sprungit klart, varvat ner, fått min medalj och min gratisproverpåse!

Gissa om jag klarade av mitt mål eller inte?!

Jag klarade det!!!
36 minuter blankt!
Och oförskämt fräsch efter målgång. Kanske inte dom första femton sekunderna, hehe, men sen lugnade pulsen ner sig ganska snabbt efter min slutspurt!

En medalj rikare! :D
Och en gratisproverpåse innehållande en banan, några Weetabix, ett par Chokladhavredrycker från Oatly (Jättegoda faktiskt!!) och nån slags tranbärsjuiceaktig dricka, har inte vågat testa den ännu...

Nu blir det MAAAT och VM-ishockey Sverige - Danmark, jag vet ju inte ens vad det står ännu!
Heja Sverige!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0