Ett bildinlägg.

Här kommer ett bildinlägg med diverse bilder jag tänkt lägga upp, men som suttit fast inuti kameran.
Nu har jag äntligen skaffat mej en ny kamerasladd.
Med tanke på att jag hade bilder på förra årets julgran i kameran så har min kamerasladd tydligen varit borttappad ganska länge.

Enjoy!

Min alldeles enga underbara matchtröja!!!



Min "nya" vårjacka som jag köpte på Stadium för en evighet sedan!
Den är iallafall helt fantastisk. Vindtät, regntät och varm fast ändå tunn.
Märke: Everest



En gång när jag var på hockey köpte jag med mig ett ark med gnuggistatueringar hem.
Testade tre olika placeringar, i nacken, på höftbenet och vid vristen.
Blev kär i tatueringen på benet, den fick sitta kvar tills den slet bort sig själv, vilket var en vecka eller nått sånt. När den var borta saknade jag den!
Tre månader gammal bild, nu för tiden syns faktiskt höftbenet på riktigt :D


Min favorit!!


Nja... Var lite svårt att få dit den själv, så den blev lite korvig, dessutom hamnade den för långt ner. Och dessutom har jag ju en annan tatuering planerad på skulderbladet, som inte går ihop med Färjestadskölden, hur snygg den än är!!


Enda felet var att gnuggistatueringen var lite liten i storlek.
Undrar vilken tatuerare i Karlstad som gör den snyggaste skölden...

Måste bara VÅGA bestämma mig och ta kontakt med honom också...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0