Inför VårRuset!

Snart är det dags!
Fjärilarna sprattlar omkring i magen som om dom vore berusade!
Fy tusan vad nervös jag är.

Underbart löparväder är det också.
Regnskurar, åska och kvalmigt.
Förhoppningsvis hinner det åska såpass mycket innan startskottet så att luften blir lite skönare, annars blir det inte roligt att ta sig runt!

Skulle ha min pulsklocka på mig också, men när jag skulle sätta på mig den alldeles nyss upptäckte jag att batteriet var heldött.
Skit också. Ingen pulsövervakning och inget tidtagarur...
Jaja.

Det finns en klocka vid mål iallafall, så jag kommer kunna få ett ganska bra hum om vilken tid jag får.
Allt mellan 35 och 40 minuter är mitt mål.
Skulle det råka gå fortare så gör det inte så mycket. :)

Grattis mamma som fyller år idag dessutom!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0