Kärlek på kylskåpet

Passar på att visa upp min vackra kylskåpsdekoration som jag har fixat till. :)

Egentligen var den tänkt som en helt vanlig väggdekor, men jag safeade lite och satte den på kylen istället!
Och så fint det blev! Varje gång jag går in i köket blir jag lite gladare, munnen spricker upp i ett leende och en varm ilning går igenom hela mig.

KÄRLEK!



Har precis stekt ett gäng rödspättefiléer, panerade såklart, och dom blev supergoda. Nu är det bara potatismoset och den stuvade spenaten som fattas. Men inget av det har jag hemma, så jag måste ut och handla.

Som tur är så ska jag in till SATS och köra lite BodyBalance strax (tredje träningspasset denna veckan woho!!) så jag får shoppa lite efteråt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0