Rysningar

Läser artiklar, kollar på youtubevideor och bara tänker.
Och rysning efter rysning far ner efter ryggraden.
Imorgon är det dags.
Första avgörande SM-finalmatchen!!

Jag är så sjukt nervös. Jag är glad att jag inte är hockeyspelare, för hur skulle jag ens kunna passa iväg en puck om jag vore såhär nervös under match?!
Har en känsla av att, vinner vi imorrn, så kommer en hel massa glädjetårar forsa nerför mina kinder.
Och jag kommer att le ett leende som aldrig kommer ta slut!

Enda nackdelen är att jag ska jobba (och vara hyfsat pigg) på fredag.
Men det blir ett senare problem att lösa.

Nu: dags att plocka ihop rätt grönvita outfit inför morgondagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0