Proppmätt

Precis hemkommen efter en trevlig kväll hemma hos en av våra härliga veterinärer.
Hemmalagad Borsjtj på hemmaodlade rödbetor.
Två olika sorters vetebröd.
Och så marspiantårta på det (med hemmagjord sylt inuti såklart).
Helt fantastiskt gott.
Helt fantastiskt mätt blev jag.

Sitter och lyssnar på Timrå - Färjestad.
Håller tummarna så hårt jag bara kan, men fortfarande oavgjort.

Imorgon blir det jobb i Kristinehamn och sen är det äntligen helg igen.
Då blir det skojigheter!
På lördag ska jag åka till Årjängsområdet för att gå på bröllopsfest!
En av mina kusiner har gift sig för inte så länge sedan, och nu är det dags att fira med tjocka släkten!
Skojigt skojigt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0