Shoppat

Dagen har spenderats shoppandes tillsammans med Elina!
 
Började med att lämna in ett par stövlar till skomakaren för att få nya klackar på dem, sedan mötte jag upp Elina och vi gick och tittade i affärerna för att hitta jeans.
Jag har typ två par jeans jag kan använda, övriga par har jag växt ur alternativt köpt på den tiden jag hade för höga krav på mig själv.
Hittade ett par på HM och ett par på Lindex som var riktigt sköna, så nu har jag fördubblat mitt jeansinnehav!
 
Innan det var dags att dra sig mot ishallen åt vi lunch på Wayne's (kycklingfoccacia såklart!) och drack kaffe.
 
Väl i LLA vankades European Trophy-match mot finska Jokerit.
En match som inte väckte några större känslor förutom glädje när vi gjorde mål, och glädje när vi vann!!
Vi vann!! Och jag var i arenan!! HÖR OCH HÄPNA!
Måste vara för att det var en ET-match, ordningen lär nog vara återställd när det blir Elitseriematch igen... :(
 
Var en rätt bra match iallafall, även om klacken var dödstyst genom hela matchen.
Fyra mål mot ett och en stabil Salák i målet!
Härligt!
Tydligen vann vi dessutom våran grupp i turneringen (och vann därmed 25,000 euro!) och har gått vidare till slutspel som är i mitten av december.
Heja tråkturnering, men vinstpengar är ju trevligt!
 
Nu ska jag baka lite, fyller ju år på tisdag och har lovat att ta med mig kärleksmums till jobbet! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0