Body Balance

Var en sväng till SATS idag också.
Dags för en timmas balans- och styrkeövningar.
Ett pass jag tidigare älskat! Och dessutom saknat när mitt jobbschema gjort att jag inte hunnit med det.
Så förvånad jag blev när jag idag äntligen hann till BodyBalance-passet och inte nöjt av det över huvud taget.
Kanske kan det lite bero på att passet var nytt, att jag inte lärt mig rörelserna och kan koncentrera mig på att utföra dom rätt.
Men jag var besviken efteråt, både på passet och på mig själv.
Visst, det brände ordentligt i både mage, lår och armar under tiden, men efteråt kändes det som att jag inte ens tränat.
Inte svettigt, inte fysiskt helslut, bara mentalt trött.

Verkar som att spinning, löpning, crosstrainer och kettelbells har satt nivån för min nuvarande träning och att allt som inte är lika fysiskt ansträngande är tillräckligt bra.
Blir det BodyBalance igen snart så lär det nog få bli 30 minuter på löpbandet som uppvärmning.
Då kanske det iallafall känns som att jag tränat efteråt....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0