Degerfors - GAIS

Har tagit en paus i städandet, diskande och tvättsorterandet.
Ibland känns det som att jag inte gör annat än ovanstående, men så påminner jag mig själv att jag bara tänker på att jag borde göra ovanstående väldigt ofta, men faktiskt utför sysslorna ganska sällan.
 
Kommande vecka är jag ledig från jobbet och ska vara kennelflicka istället, så därför vill jag, för en gång skull, lämna lägenheten´i gott skick så att jag inte måste städa det första jag gör när jag kommer hem.
 
Men innan det är dags för att umgås med hundar och valpar dygnet runt så ska jag, Elina och Sebastian åka och kolla på fotboll!
Sebastian är GAIS-supporter och jag och Elina har planerat att lära oss att tycka om att se på fotboll, så då passade det bra när GAIS ska spela bortamatch i Degerfors, dit är det ju inte särskilt långt (tydligen).
Önska oss lycka till. Hoppas att vädret håller sig okej, här i Karlstad regnar det.
2 x 45 minuter plus paus och förlängningsminuter i ösregn känns inte jättelockande...
 
Nä. NU är lunchen intaget, dags att göra klart hushållssysslorna, om en timme bär det iväg mot Degerfors och Stora Valla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0