Dan före dopparedan.

 
En söt vovve får inleda dagens inlägg. Det verkar som att han har börjat öva in sin fotomin nu. Om han tittar in i kameran när jag fotar så sitter han antingen såhär eller med huvudet lätt på sned och tungan ute.
Gulle-Elliott. Han är så söt så mitt hjärta smälter.
Just nu ligger han på köksgolvet helt utslagen. Det är jobbigt att vara med och laga mat när man måste hålla koll så att ingen tappar nått på golvet...
 
Jag har åkt ner till Billingsfors idag. Katterna fick både åksjukepiller och Calmex imorse och det verkar ha funkat ganska bra, Morgan var lugnare än vanligt men Freja skrek ganska mycket ändå. Får testa att öka dosen lite när vi ska hem igen.
 
Ska alldeles strax ut på en liten kvällstur med Elliotten, hoppas att det inte har frusit på för blankis är inte någe roligt. Ingen snö här heller dock. Skittråkigt. Var är julkänslan liksom?
Granen är iallafall klädd här hemma, och det luktar skinka och janssons frestelse i hela köket, så vi är på G!
 
God Jul om jag inte loggar in nått mer här på några dagar!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0