Hundvakt!

Denna helgen är jag som sagt hundvakt och det är himla mysigt!
 
Elliott är förvånansvärt skötsam och har inte stollat och varit störig med Agnes en endaste gång!
Promenaderna går skitfint, ingen av hundarna drar i kopplet utan går fint en liten bit framför mig. Sen snurrar dom och byter plats lite då och då så jag har fullt sjå att hålla reda på kopplena ändå. Men... :)
 
Det har varit fint väder alla dagarna, soligt och lite åt det varmare hållet, men blåsigt. Vi har varit ute i trädgården och busat lite och för det har det iallafall varit alldeles perfekt väder!
 
Pappa och brorsan är uppe i Leksand på Filmdagar, så dom bara tittar på filmer och äter mat på restaurang hela dagarna.
Jag och mamma myser här hemma. :) Igår var vi inne hos min ena moster på födelsedagsfika och det var väldigt trevligt! Massa släktingar som jag inte visste om att dom skulle komma och som jag dessutom inte sett på evigheter. Väldigt kul att få ses igen och bli lite uppdaterad om de senaste händelserna. Och nu hade jag ju dessutom egna händelser att uppdatera folk om!
 
Idag har vi mest bara latat oss, men imorgon blir det full fart igen för då ska vi på nästa födelsedagskalas! Så då blir det lunch på Rosell och sen får vi väl se vad vi hittar på.
Imorrn kväll åker jag hem till Karlstad igen och till veckan är det full fart på jobbet igen!
 
Bjuder på några fina bilder på Elliott och mormor Agnes!
Dom får så mycket beröm och komplimanger av mammas sköterskor för att dom är så fina, trots att Agnes skäller ut dom när dom kommer hit och inkräktar...
 
Morgonpromenad, solsken och vitsippor.
 
 
Kvällspromenad, mulet och regn men ett underbart lugn och stillsamhet i skogen, och utsikten sen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0