4 dagar kvar!!

Tills jag flyttar till Skara!!!

Weeiii!!! Det kommer gå så himla fort dom här sista dagarna... Speciellt eftersom jag jobbar hela dagarna... Mcyket att göra på kvällarna... Men det är kul att flytta... =)

Det värsta är att packa upp alla flyttlådorna sen, haha!! Men det ska bli så skönt att få ett eget eget eget ställe som bara är mitt!!
Mitt och kattens då! Han lär ju lägga beslag på en massa mysiga ställen... Fönstret och fåtöljen och sängen... Som vanligt =))

Jag undrar jag om Morgan ska få en kompis också... Kanske? Jag vet några som är emot det iallafall... Haha...
Eller vad säger du mamma?
Jag vill allt väldigt gärna ha en kisse till... Fast jag vet inte hur mycket tid jag har det är ju det...
Ajja, det löser sig!!

På lördag blir det Skaraflytt!! Stort släp och två bilar (min stannar kvar i Skara då). Säng, skrivbord, köksbord, tvbord, fåtölj, och ca 10-15 lådor...
Man får plats med mycket grejer i en etta. HAHA!! Hoppas jag iallafall =))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0