Grisfesten!!

Snart är det dags... Om en halvtimme ska man infinna sig på Smedjan finklädd och festsugen... Haha....

Trerätters och liveband tydligen.. Det kan ju bli kul tror jag..

Och "ledig" imorgon. Det är skönt. Då kan man sitta hemma och läsa och behöver inte gå upp så värst tidigt.. fast det gör jag å andra sidan inte nu heller.... Känns underligt att börja klockan nio- tio och inte behöva åka buss till skolan!!

Hur gött som helst ju!! Så himla skönt med fem minuters gångväg till skolan, så hinner man hem på lunchen och hälsa på Morgan också så att inte han känner sej ensam...

Det enda som är synd idag är att jag missar Ghost Whisperer... tänkte spela in det men kom på att jag inte har några kasetter.. och om man ska köpa nån så måste man köpa tre stycken...

Ska nog kanske dra mej hem till helgen och plocka med lite grejer som jag glömt...
Min bankdosa till exempel... Så handkappad utan den... Speciellt när Maestrokortet helt plötsligt är oläsligt också!!! Gaahh!!

Ajja.. nu är det dags att bli klar.
Get ready to party!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0