Klockan 6...

Då gick jag upp. Imorse alltså.

Fy tusan vad jobbigt. Och gissa vem som kommer vara trött ikväll när hon har massor med grejer att fixa... JAG!!

Var ju tvungen att åka till SAAB med bilen och fixa bromsarna så att dom inte brakar ihop när jag är ensam i Skara i vinter... Det vore en riktig mardröm det...
Jag och bilar... nonono!! Jag vet hur man fyller på grejer under motorhuven och så... DET räcker för mej =)

Idag = Jobb. --> Hem och packa mera grejer, handdukar, sängkläder och andra småsaker... Lasta in lite lådor i bilen så blir det mindre att göra imorrn kväll...

Kan man köpa cykelpump och cykellås på Jula???

Mamma vill inte att jag ska ha med mej katten första veckan för att det är rörigt i lägenheten...
Slutsats: Jag har insett att jag inte klarar mej utan Morgan så länge!!!
Min älskade älskling!!

Nu ska jag låsa upp dörren och slänga ut GB-gubben och se om den där 18dressiner gruppen kommer snart....

klara...... Färdiga..... Gå!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0