Shoppat!!

Massor med pengar har gått in på Profabs och Jysks konton idag.
Men jag har å andra sidan blivit en massa saker rikare.
Microvågsugn, dammsugar och medar till min 105säng för att bara nämna några saker...
Blev dock ingen vattenkokare... Sä jäkla dyra allihopa!! =S Får vänta med det...

Imorrn blir det mera jobb. Heldag, men det ska bli skönt igen efter tre dagars ledighet.

Och idag fixade jag med bilen också. Dammsög den, och polerade vinylen så att den är alldeles svart igen. Rensade ur bagagen så att bara dom nödvändigaste grejerna är där...
Draglina, startkablar, spolarvätska och sånt...
Och mamma hjälpte mej att torka bort alger som växer i dörrkanterna...
upptäckte dock att slangen mellan spolarvätsketanken och sprutmunstyckena läcker... Fan också... Mer grejer att laga...

Dagens sista kommentar till person hemlig:
Jag vet inte vad du håller på med, men jag vet att jag inte orkar ta tag i det längre.
Framtiden ligger i dina händer, du vet vart jag finns.

/Jessica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0