Svärord åska...

Den där åskan ger mej huvudvärk. På riktigt!
Det känns som att hela pannan ska sprängas typ... !! Gaah!!

Får hoppas att det kan åska ordentligt nån gång så att jag slipper den här huvudvärken...

Och så kommer man till bion, vad möts man av?
En biljettdator och en kioskdator som inte funkar!!
"ingen kontakt med servern"
Va fan??!?!?
Visar sej efter att "it-supporten" sökt efter felet att det är strömlöst i serverrummet!!
Troligen åskan som skojjat lite...


För mycket på en dag för mitt stackars överkokta huvud.... =(

Och varmt är det också!! Nästan hett!!


Kommentarer
Anonym

Vad kul! Jag har anmält mig till grisfesten, vore synd att vara den enda som inte kommer.. ;) Har du ingen lägenhet? Jag har nämligen plats i den jag ska hyra, med största sannorlikhet iallafall!

2007-08-12 @ 00:50:24
Sigrid

ps. man får ha katt, jag har 2 hundar och de är vana vid katter ;)

2007-08-12 @ 00:51:49
Sigrid

Haha, det var inget, såg nu att du har en :)

2007-08-12 @ 00:56:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0