Tidigt....

Ja, det blev tidigt till jobbet idag... Lite jobbigt men ändå skönt, för då kunde jag åka med mamma och lämna bilen hemma så att pappa kan gå i genom den och fixa lite av rosten inne i bilen... under baksätet och så... =))

Igår var en jättebra dag!! Jag fick mitt centrallås att fungera!!!
Det har inte fungerat på över ett år snart och vi har kollat allting men det är inget som hjälper... Men igår när jag lyfte på baksätet (egentligen för att kolla så att det inte var nått mögel där, det var det inte) så hittade jag en dosa för säkringar där som jag inte kollat i förut. Kollade på bilden vilken som var till centrallås/innebelysning. Ryckte ur säkringen and guess what!?!?! DEN VAR SÖNDER!!
Och gissa vem som råkade ha en ny säkring i handskfacket. =))) MEE!!
Så nu fungerar centrallåset och innerbelysningen igen. Innebelysning är rätt gött att ha faktiskt.. Man märker det inte förrän den går sönder... haha...

Sen tog jag mej i kragen på kvällen och bar ut några lådor till bagagen... Får lite mindre lådor inne i huset... ;)

Och så beställde jag bredband till lägenheten också... Com Hem hus...
Oh även här blev det en ännu bättre dag!!! Dom första tre månaderna är det 99 kr per månad. Och telefonin är gratis dom första tre månaderna... Och just nu så bjuder dom på startavgiften (500 spänn!!) och om man köper för bundet 12 månader så kostar modemet bara 1:-

Jag brukar aldrig ha så här mycket flyt på en och samma dag!!! =D



SweetPeach reserverar sig för eventuella stavfel o dyl: Hon är jättetrött...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0