Tråkigt...

Idag är jag ledig. Det är hur skönt som helst. Kunde äntligen få en morgon där jag kunde sova ut.

Ringde till Winsarp för att höra om jag skulle få mitt hyreskontrakt nån gång. och det skulle jag troligen få imorrn. Han skulle skriva det och skicka det idag iallafall...
Så då får jag det imorrn och skriver på det och skickar tillbaka det.
Sen så kan jag äntligen få gjort adressändring och lite sådana grejer... Ville inte göra det innan jag var hundra på att jag hade lägenheten.

Så på söndag kör vi ner en del lådor och sånt. Lite kläder och grejer också kanske... Behöver ju ha en hel del grejer där nere eftersom jag antagligen inte kommer åka hem på ett litet tag... Några veckor eller så iaf...


King.com äger när man har tråkigt... =)) Jag har snart 1000 juveler =))) Hahaha!!

Nu ska jag nog gå ner och fixa mej lite mat... Är inte direkt hungrig men det är nog kanske bra att äta lite iallafall...

Läsa lite Häxa. Bada lite. Och gå och lägga mej tidigt...
Måste gå upp klockan sex imorgon (!!!) för jag ska till Bengtsfors och besikta bilen...
Hoppas att den går igenom...
Har inte helkoll på vart jag ska heller så jag får nog fråga brorsan... :S


Kommentarer
sigrid

hur hittade du det(schemat alltså)? jag lyckas inte :D
hur hittade du min blogg förresten?

2007-08-13 @ 18:48:36
URL: http://sigrida.blogg.se
maria

hej!! ska vi ses nån dag? tjejkväll med therese? :)

2007-08-13 @ 22:09:21
L

Hej!
Ska du läsa till djursjukvårdare??
Jag fick red på I GÅR att jag har kommit in på utbildningen, EN vecka nu innan skolan börjar...
Maila mig om du vill =)

2007-08-18 @ 11:50:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0