Usch!

Jag tycker verkligen inte om när rälsbussens motor pajar och försenar allting 45 minuter!!

Det blir alldeles för mycket att göra då, för många som missar alla jäkla bussar som bara går en gång var tredje timme...

Hata landsvägsbussarna... Vilket idiot är det som sätter dom tidtabellerna egentligen??

Nu vill jag hem och panta mina flaskor så att mamma kan steka två kilo köttbullar så att jag har mat i Skara några dar =))
Och så ska jag hem och tejpa ihop alla mina flyttlådor för nu hoppas jag inte att det ska ner nån mer grejer i dom....
Och så ska jag sova!!
Och inte gå och lägga mej vid halv ett!!

Vadå ringa 02.17??? Tur att jag inte vaknade din galning!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0