1a december!

Nu går vi in i julmånaden!!
Inte långt kvar nu!
Chokladkalendern har fått första luckan öppnad, lika äcklig choklad som vanligt men vad gör man inte?? Hehe, chokladkalender är ju faktiskt ett måste!
Pyntat har man gjort också, okej inte speciellt mycket... men jag har iallafall julgardiner och en adventsljusstake i fönstret!
Och en gullig katt!
image121
Fint va?
Funderar på att hänga upp lite julgranskulor nånstans också.. men jag vet inte riktigt var... förra året tejpade jag ju upp dem på väggen i trollhättan.... men det är nog inte så bra att tejpa upp julgranskulor på tapeterna... hehe... får bli runt spegeln och kanske nåla fast dom i gardinerna eller nått... =))
Blir nog efter tentan skulle jag tro... då kanske jag känner mej ha tid för att pynta..

Egentligen känner jag knappt att jag har tid att blogga..  men man måste ju pausa i bloggandet också...

På tisdag ska jag klippa mej... men jag vet inte riktigt hur... =S Lite nervös för att frisören ska ta för mycket!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0