Året 2007 i listform.

Fan att jag skrivit klart allting och så försvinner det när jag skulle publicera det!! Grr...

Förebild 2007?
Detta med förebilder är alltid svårt, jag har olika förebilder inom olika områden. Men den som påverkat mig mest är nog ändå min praktikhandledare Ulrika. Hon hjälpte mig upptäcka saker om mig själv så att jag kunde förbättras, hon hjälpte mig och lärde mig massor med nya saker som jag har fått mycket användning för.

Vilken är din bästa upplevelse?
Den dagen då jag satt på jobbet, dagen efter antagningsbeskeden kommit ut på internet. Jag gick in på internet på förmiddagen och upptäckte att jag kommit in på Djursjukvårdarprogrammet! Satt och log för mig själv resten av den dagen!

Vilket var din sämsta upplevelse?
Har nog inte direkt haft några riktigt dåliga upplevelser, men det var naturligtvis inte kul att göra slut med pojkvännen, men det var behövligt och skönt att bli singel.
En annan sak var en viss kille som aldrig kunde bestämma sig eller ta till sig tillräckligt med mod för att träffa mig vilket ledde till att jag blev tvungen att avblåsa hela historien. Den som väntar på något gott KAN faktiskt vänta för länge.

Favoritjobb 2007?
Djursjukvårdaryrket eller dressinuthyraryrket... Djursjukvårdaryrket vinner nog med hästlängder!! (Ursäkta det dåliga skämtet)

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2007?
Rihanna - Umbrella Den är så sönderspelad så jag spyr nog om jag hör den en gång till
Drängarna - Om du vill bli min fru Spelas på kårpuben minst tre gånger per kväll, egentligen är den skitdålig men när den spelas dansar alla. =)
Timbaland feat One Republic - Apologize När Idol-Evelina sjöng den blev jag alldeles kär i hela kroppen och när jag hörde den riktiga versionen blev jag ännu mer kär i den.


Vad önskar du att du gjort mer?
Flörtat mer för att få det jag ville ha.
Tränat mer, blev väldigt slapp nu innan jul och i våras tränade jag inte öht!

Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit godis. Godis är såå onödigt!

Vilka länder besökte du?
Jag och familjen tog en liten sväng till Danmark!

Är det något du saknade år 2007 som du vill ha år 2008?
En pojkvän, saknade jag större delen av 2007.
En bättre lägenhet än den jag har, är så trött på min etta men har nog egentligen inte råd med en större...
Riktigt bra självförtroende/självkänsla.

Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Tre datum tävlar om platsen. Men alla tre kommer jag minnas länge!
*Sista dagen på praktiken då jag på kvällen blev utbjuden på avskedsfest av arbetskamraterna. Riktigt god middag med massor av mat, och första gången då jag drack ett riktigt gott rödvin.
*Den tidigare nämnda dagen så jag fick veta att jag kommit in på Djursjukvårdarprogrammet.
*Den dagen då jag började på Djursjukvårdarprogrammet,

Vad var din största framgång 2007?
Återigen, att komma in på Djursjukvårdarprogrammet!! Jag är en av 42 lyckliga!

Största misstaget?
Kan inte riktigt minnas att jag gjort nått misstag. Får nog återkomma om det om jag kommer på nått...

Bästa köpet?
Min dator som jag köpte i somras! Utan den i Skara hade jag nog blivit riktigt uttråkad.

Sämsta köpet?
Har nog faktiskt inte gjort något dåligt köp direkt. Lägenheten kunde varit bättre, men den har jag å andra sidan inte köpt så...

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Djursjukvårdarprogrammet återigen, nya vänner i Skara, ni är verkligen guld värda!
Att jag kunde börja spela innebandy igen, tack kåren!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag faktiskt =)

Blev du kär i år?
Jaa. Men killarna ifråga var lite sega/fick aldrig veta om det.

Favoritprogram på TV?
Heroes och nu på senare tid även Navy CSI.

Bästa boken du läste i år?
Åh gud jag har läst hur många som helst. Men Sophie Kinsellas två böcker En shopoholics bekännelser och Mina hemligheter var riktigt roliga att läsa!

Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
På morgonen grattade jag mig själv med en kram och jag sjöng lite Ja må du leva för mig själv.
Under dagen hade vi inläsning för en tenta så jag gjorde inte mycket mer än det...
På kvällen var det halloweenpub på kåren och på förfesten blev jag avslöjad som födelsedagsbarn och blev sjungen för! Och sen vart det fest på Smedjan!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag hade fått en pojkvän.
Om jag hade fått en bättre lägenhet, jag vet jag klagar lite på min lägenhet nu, men den är lite jobbig faktiskt...

Vad fick dig att må bra?
Min familj, Bullen och Morgan, Maria o Therese, praktiken, arbetskamraterna på sommarjobbet och de nya vännerna i Skara!

Vem saknade du?
Familjen o Bullen, Maria o Therese, arbetskamraterna från praktiken.

Några nya nyårslöften?
Träna mer.
Äta bättre mat.
Dra ner intaget av godis och sånt.
Gå ner xx kilo i vikt så att jag ser snygg ut även i korta klänningar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0