bakat!!!

Så kul! det var väldigt längesen jag bakade...
gjorde banankaka och morotsmuffins till pbl-mötet på tisdag! mums!!
vi ska ha avslutning då, så det ska bli gott med lite fika =)
Vi ska köpa nått till våran handledare som tack också, det förtjänar hon efter denna terminen! Jag hoppas att min blivande grupp får en lika bra handledare som denna gruppen har nu.
Vi ska blanda oss och få nya pblgrupper till nästa termin.. känns lite tråkigt, men å andra sidan kan det vara bra med en nystart också.

Känns som att jag håller på att bli förkyld. Världens huvudvärk i morse, och har verkligen inte lust att göra NÅNTING. Pblarbetet blir ganska lidande...
Nu börjar jag dessutom bli alldeles konstig i halsen... =( Vill ju inte bli sjuk nu!!
Måste ju vara med på innebandyn nästa vecka nu när jag missat hela denna veckan. och på onsdag ska jag ju på julbord också och det kan jag ju verkligen inte missa!!!!


Krya på mej!
Imorrn blir det massor med tvätt att tvätta. vill ha det mesta rent och fint innan jag åker hem iallafall...
ska nog byta sängkläder också kanske, det var ett tag sen nu...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0